ریمپ خودروهای برند MVM نتایج مثبتی از جمله: افزایش ۱۰% توان موتور، افزایش ۱۵ % گشتاور، رفع تاخیر دریچه گاز، بهبود کشش اولیه و ثانویه خودرو، افزایش قدرت موتور درهنگام کولرگیری، تغییر کات آف، رفع محدودیت سرعت و کاهش مصرف سوخت ا بدنبال دارد.

بطور مثال در ریمپ خودرو X33، ریپ X33S کات اف این خودرو در حالت فابریک حدود ۶۰۰۰ دور بر دقیقه است که ما می‌توانیم بنا به درخواست مشتری آن را تا هر مقداری افزایش دهیم. (با توجه به مشخصات فنی این موتور به نظر می‌رسد با افزایش آن تا مقدار ۷۰۰۰ RPM بتوان از نهایت قدرت و گشتاور موتور موجود بهره برد.)

*این خودرو نیز همانند بسیاری از محصولات mvm، محدوده دمای کارکرد موتور در آن‌ بالاست که سبب بروز مشکلاتی در فصول گرم سال و یا زمان رانندگی با سرعت و شتاب بالا، می‌شود. در این خودرو فن دور کند در دمای۹۶٫۸ درجه و دور تند آن در دمای ۱۰۲٫۸ روشن خواهد شد که برای آب و هوای ایران مخصوصاً در تابستان دمای بسیار بالایی محسوب می‌شود. با این حال ما می‌توانیم بنا بر درخواست مشتری دمای کارکرد فن (دور کند و تند و دمای خاموش شدن) آن را کاهش دهیم تا در تمام شرایط آب و هوایی و با هر سبک رانندگی، نگران آسیب رسیدن به موتور به علت بالا رفتن دمای آن نباشید.

* رفع کپ اولیه خودرو : بدلیل استانداردهای آلایندگی (یورو ۴): برای رعایت استانداردهای آلایندگی و کاهش مصرف سوخت از باز شدن ناگهانی دریچه گاز جلو گیری نموده، و باعث تاخیر باز شدن دریچه گاز شده و گاهی همین تاخیر باعث کاهش کیفیت رانندگی و دلزدگی مشتریان می گردد. اتوتیونینگ طاهری باتغییرات جداول مربوط به دریچه گاز برقی تاخیر دریچه را به حد بسیار قابل قبولی کاهش می دهد.

X33* به علت مشکلات متعددی همچون مصرف سوخت بالای شهری باعث نارضایتی مشتریان شده است، شرکت اتوتیونینگ طاهری با تغییرات جدول سوخت و جرقه بدون کاهش توان موتور و افزایش دمای موتور  مصرف سوخت این خودرو را نزدیک به ۱ لیتر در هر صد کیلومتر کاهش می دهد.

در خودرو های x33 با گیربکس  cvt  شتاب اولیه بسیار ضعیف بوده و tcu تمایل به پایین نگه داشتن دور موتور دارد که همین علت باعث کاهش شتاب اولیه و ثانویه خودرو شده و این خودرو را تنبل و کند نموده است، اتوتیونینگ طاهری با با آپدیت نرم افزاری موتور و گیربکس تمامی مشکلات فوق را مرتفع نموده و باعث افزایش رضایت مشتری می گردد.