ریمپ ایسیو جیلی اتوماتیک Geely

کمپانی جیلی (در زبان چینی به معنی خوش‌شانس یا خوش‌یمن)، یکی از خودروسازان پیشتاز چینی است که در سال ۱۹۸۶ توسط لی شوفو در هانگژو چین (Hangzhou) تاسیس شد. جالب است بدانید که جیلی نیز همانند دیگر خودروسازان مطرح جهان، در ابتدا کار خود را در حوزه‌ای دیگر آغاز، سپس به صنعت ماشین‌سازی راه پیدا کرده است.

جیلی به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های گروه Zhejiang Geely Holding Group، ابتدا به عنوان تولید کننده قطعات یخچال کار خود را در چین آغاز نمود. پس از آن و در پی موفقیت‌هایی که این تولیدکننده قطعات یخچال داشت، در سال ۱۹۹۴ با خرید یک شرکت ورشکسته، به ساخت و فروش موتورسیکلت روی آورد. در نهایت در سال ۱۹۹۷، با شروع تولید ون‌های کوچک، زمان مناسب برای ورود این شرکت به حوزه ساخت خودرو فرا رسید.

خودرو جیلی اتوماتیک دارای ایسیو دلفی می باشد ، گیربکس اتوماتیک دارد و موتور پرقدرتی دارد اما معکوس های خودرو دیر انجام می شوند،

تاخیر دریچه گاز در آن مشاهده می شود و کپ دارد. تیونینگ طاهری با انجام ریمپ روی جیلی اتوماتیک و بدون باز کردن ایسیو، از طریق درگاه OBD پورت دیاگ روی برنامه های جرقه زنی، پاش سوخت، آوانس جرقه زنی، گشتاور، معکوس کشیدن ها، تاخیر دریچه گاز کار می کند تا همه این موارد به بهترین شکل ممکن انجام شوند. نتیجه ریمپ شتاب گیری بهتر خودرو، رفع تاخیر دریچه گاز و رفع کپ خواهد بود.