ریمپ ایسیو بنز کلاس E

ریمپ ایسیو بنز کلاس E ، مزایا و نتایج آن

بنز کلاس E جزو خودروهای لوکس و گرانقیمت محسوب می شود و از امکانات و قابلیت های فوق العاده ای برخوردار است. از این کلاس خودرو در سال های گذشته مدل های مختلفی روانه بازار شده و توانسته مشتریان پروپاقرصی نصیب خود کند. قبل از اینکه در مورد ریمپ ایسیو بنز کلاس E صحبت کنیم می خواهیم شما را با یکی از مدل های زیبای این کلاس یعنی بنز E200 آشنا سازیم.

بنز E200 دارای یک موتور چهار سیلندر خطی است. حجم این پیشرانه ۱۹۹۱ سی سی و از نوع توربوشارژ است. موتور بنز E200 این قابلیت را دارد که به حداکثر توان ۱۸۴ اسب بخار برسد و حداکثر گشتاور ۲۷۰ نیوتن متر را تولید کند. انتقال نیرو در این خودروی پرشتاب از طریق دیفرانسیل عقب انجام می شود و از یک گیربکس ۷ دنده اتوماتیک تیپ ترونیک پلاس بهره می برد. بنز E200 در مدت زمان ۷.۹ ثانیه سرعت خود را از صفر به صد کیلومتر در ساعت می رساند و می تواند به حداکثر سرعت ۲۳۳ کیلومتر در ساعت دست پیدا کند. این اعجوبه آلمانی توانسته گواهی استاندارد آلایندگی یورو ۶ را بدست آورد و در حالت ترکیبی مصرف سوختی برابر با ۶.۱ لیتر در هر صد کیلومتر داشته باشد. بنز E200 یک خودروی ایده آل و جذاب است که می توان به وسیله ریمپ ایسیو بنز کلاس E به قابلیت های آن اضافه کرد.

  در تیونینگ طاهری تمامی پروسه ریمپ خودروهای وارداتی با دستگاه‌های به‌روز و اورجینال و نرم افزار اورجینال شرکتی انجام می‌‌‌‌‌گیرد.

چرا ریمپ ایسیو بنز کلاس E لازم است؟

وقتی خودروهای خارجی وارد ایران می شوند، دچار افت عملکرد و کاهش راندمان می گردند. اگر خودرو مشکل فنی نداشته باشد، می توان دو عامل را مقصر این اتفاق دانست. اول اینکه شرایط آب و هوایی در مناطق مختلف ایران متفاوت است و همین امر سبب کاهش کارایی خودرو می شود. دومین عامل با کیفیت سوخت تولید داخل ارتباط دارد. بنزین نامرغوب داخلی تاثیر منفی بر عملکرد خودروهای خارجی می گذارد و موجب نارضایتی دارندگان این خودرو ها می گردد. از طرف دیگر برخی از جوانان دوست دارند که قابلیت هایی مثل بک فایر یا کاتاف رگباری به بنز کلاس E خود اضافه کنند. تمام این کارها با ریمپ ایسیو بنز کلاس E قابل انجام است.

فرایند ریمپ ایسیو بنز کلاس E چگونه انجام می شود؟

برخی از افراد به تیونینگ خودرو علاقه مند هستند و دوست دارند تغییراتی در آن ایجاد کنند و به اصطلاح خودرویشان را ارتقا بخشند. برای خودرویی مانند بنز E200 تعویض قطعات جهت ارتقا خودرو واقعا پر هزینه است و حتی امکان دارد جایگزین کردن قطعات جدید با فابریک آن مشکلاتی را برای خودرو ایجاد نماید. اما با ریمپ ایسیو بنز کلاس E بدون نیاز به تعویض قطعه و به صورت نرم افزاری می توان عملکرد خودرو را بهبود بخشید و در آن قابلیت های جدید ایجاد نمود. اما مسئله مهم برای ریمپ ایسیو، تخصص و مهارت فردی است که این کار را برای بنز شما انجام می دهد. ریمپ بنز کلاس E بسیار حساس است و باید در نمایندگی های معتبر تیونینگ خودرو و توسط افراد ماهر و آموزش دیده انجام شود تا به خودرو آسیبی نرسد.

ریمپ ایسیو بنز کلاس E

برای رفع محدودیت سرعت

خودرویی با چنین ویژگی های منحصر بفردی، هر انسانی را وسوسه می کند تا در پیست مسابق، نهایت سرعت را با آن تجربه نماید. اما مسئله ای که وجود دارد، محدودیت سرعتی است که از طریق ایسیو ایجاد شده است یعنی هنگامی که دور موتور به حد معینی می رسد دیگر از آن حد بالاتر نمی رود و ثابت می ماند. این محدودیت به خاطر مقررات بین المللی و حفظ جان سرنشینان بنز E200 است. اما برای افرادی که قصد رانندگی در پیست اتومبیلرانی را دارند، می شود این محدودیت را برطرف کرد. با ریمپ ایسیو بنز کلاس E می توانید به نهایت سرعت با این خودرو برسید و هیجان و لذت را تجربه کنید.

برای ایجاد بک فایر

یکی از کارهایی که جوانان برای جلب توجه خودروهایشان انجام می دهند، بک فایر است. چند روش برای ایجاد بک فایر وجود دارد. مثلا کیت هایی در بازار موجود هستند که روی اگزوز نصب می شوند و تولید شعله آتش می کنند. اما یک روش دیگر نیز برای بک فایر وجود دارد که نیاز به نصب هیچ قطعه ای روی خودرو ندارد. ریمپ ایسیو بنز کلاس E تنظیمات نسبت سوخت و هوای ورودی به سیلندر را به گونه ای تغییر می دهد که مقداری سوخت مشتعل نشده از موتور خودرو خارج شود و به سمت اگزوز هدایت گردد. این سوخت در مواجه با دیواره داغ اگزوز و ترکیب با هوا آتش می گیرد و ایجاد بک فایر می کند.

ریمپ ایسیو بنز کلاس E

مزایای دیگر ریمپ ایسیو بنز کلاس E

مزایای ریمپ ایسیو بنز کلاس E فقط دو موردی که گفته شد نیست و منافع دیگری نیز دارد که عبارتست از:

* افزایش حداکثر توان موتور

* رفع تاخیر پدال گاز

* ایجاد کاتاف رگباری

* افزایش حداکثر گشتاور

* کاهش مصرف سوخت

* رفع مشکل تعویض دنده

* افزایش شتاب اولیه

– رفع کپ اولیه

ارسال دیدگاه