ریمپ ایسیو ام جی MG

اولین خودروهای چینی که با برند ام جی تولید شدند MG TF، MG 3 و MG 7 بودند اما اولین مدل کاملا جدید ام جی پس از ۱۶ سال، MG6 بود که در سال ۲۰۱۱ معرفی شد. این ماشین حتی به انگلیس هم صادر می‌شد هرچند فروش پایین باعث شد صادرات این خودرو به انگلیس در سال ۲۰۱۶ متوقف شود، در این مدت ام جی ۷۸۲ دستگاه فروخت. SAIC بیش از ۴۵۰ میلیون یورو در ام جی موتور سرمایه‌گذاری کرده است. خودروهای ام جی در شانگهای چین و لانگ‌بریج انگلیس طراحی می‌شوند اما تولید آن تنها در خاک چین صورت می‌گیرد.

شرکت ام جی در هفدهمین نمایشگاه خودروی بین المللی شانگهای مدل کانسپ سوپرکار تمام الکتریکی خود را رونمایی کرد. این خودرو با طراحی خود ادعا می کند که قصد دارد مرزهای نوآوری و تکنولوژی گسترش دهد. استایل عالی، پیچیده و با ظرافت بدنه E-motion چشم انداز برند MG را برای آینده متصور می شود.

ریمپ ایسیو ام جی ۳
ریمپ ایسیو ام جی ۳

از انواع مدل های برند ام جی موجود در بازار ایران می توان موارد زیر را نام برد:

ام جی GS

ام جی RX5

ام جی ۳۶۰ توربو

ام جی ۳۶۰

ام جی ۶

ام جی ۳

ام جی شوالیه ۵۵۰

ام‌جی ۳۵۰

ریمپ ایسیو ام جی 

خودرو ام جی  MG GT TURBO دارای ایسیو ME17 است و از نوع سیستم مدیریت بوش می باشد که ECU بسیار پیشرفته ای به شمار می رود.

این مدل ایسیوها دارای پسورد و قفل نرم افزاری هستند که با دستگاه های و پروگرامرهای خاص می توان اینگونه ایسیوها را ریمپ نمود. در ریمپ این ایسیو می توان بر روی پارامترهای آوانس جرقه زنی ، گشتاور و همچنین اطلاعات معکوس کشیدن خودرو ، تاخیر دریچه گاز و پدال گاز کار کرد . همچنین در ریمپ ایسیو این خودرو روی افزایش بوست توربو شارژ می توان کار کرد که مدت زمان بیشتری موتور تحت بوست قرار بگیرد تا شتاب و کشش خودرو نسبت به قبل بهتر شود.