ریمپ هیوندا H350

خودروی هیوندا H350 از سال ۹۹ توسط شرکت سروش دیزل (همان شرکتی که خودروی پاتریوت را عرضه می کند.) به بازار عرضه شده است. رقیب مستقیم این خودرو بلا استثنا فیات دوکاتو می باشد که هر دو بصورت وارداتی به بازار عرضه شده اند. ون H350 بصورت باری و مسافری در حال عرضه می باشد که نمونه های مسافری بیشتر قابل رویت است.
پتانسیل  بالای این خودرو در تبدیل شدن به کمپر از جمله نکات مهم این خودرو می باشد.

 

مزایا و امکانات رفاهی هیوندا H350

  • طراحی ظاهری به روز و مناسب
  • ظرفیت ۱۴ نفر (قابل تغییر به ۹ یا ۱۶ نفر)
  • دیلایت
  • دوربین دنده عقب به همراه نمایش در آینه وسط
  • کولر مجزا راننده و سرنشینان عقب به همراه سیستم تهویه مخصوص سرنشینان عقب
  • کروز کنترل خودکار ACC
  • پله برقی در وسط
  • شارژر ۱۲ولت
  • فرمان مجهز به کنترلر سیستم صوتی
  • درب های عقب با قابلیت باز شدن ۲۷۰ درجه ای
  • داشبورد با قابلیت کول باکس
  • نمایشگر ۷ اینچی

تجهیزات ایمنی هیوندا H350

  1. دو ایربگ راننده و سرنشین
  2. سیستم هشدار خروج از خط
  3. ترمز دیسکی هر چهار چرخ به همراه سیستم ترمز ABS
  4. سیستم کنترل شروع حرکت در سربالایی (Hill Assist)
  5. سیستم کنترل پایداری VDC

معایب هیوندا H350

  1. نکات مهم مربوط به نگهداری توربوشارژ
  2. کمبود افراد متخصص در حوزه موتورهای دیزلی این خودرو
  3. قیمت بالا
  4. کمبود لوازم یدکی
  5. عدم هماهنگی موتور با سوخت گازوئیل ارائه شده در کشور و عدم هماهنگی با استاندارد آلایندگی یورو۶

موتور این خودرو با کد D4CB به حجم ۲۵۰۰ سی سی و ۱۷۰ اسب بخار در ۳۳۰۰ دور بر دقیقه و گشتاوری معادل ۴۲۰ نیوتن متر در ۱۷۵۰ دور بر دقیقه ارائه می کند. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید توربو شارژ این خودرو از نوع هندسه متغیر VGT می باشد که به دلیل کنترل الکترونیکی با کد eVGT شناخته می شود.  ایسیو این خودرو همانطور که در تصویر می بینید از نوع Denso می باشد.

ارسال دیدگاه