ریمپ جی ۷ | KMC J7
خودروی KMC J7 محصول جدید کرمان موتور با این برند می باشد که از اواخر سال ۱۴۰۱ وارد بازار ایران شد و بعد از خودروی کی۷، سومین محصول این خودروساز با برند جدید KMC می باشد. این خودرو در بازارهای جهانی به اسم Sehole A5 plus عرضه شده است و شاسی آن با همکاری زیربرند فولکس واگن یعنی سئات توسعه یافته است که تاثیر بسیار مثبتی در هندلینگ این خودرو گذاشته. در ایران مهمترین رقبای جی۷ عبارتند از چری آریزو۶ پرو و بهمن موتور رسپکت می باشد. در این مقاله تیونینگ طاهری یه ریمپ ایسیو KMC J7 می پردازیم:
مزایای KMC J7
- طراحی ظاهری به روز و جذاب
- ۶ کیسه هوا ؛ به همراه سیستم های کنترل کشش TCS، کنترل حرکت در سربالایی HAS و سیستم کنترل پایداری ESC
- دوربین ۳۶۰ درجه
- صفحه نمایش ۱۰٫۴ اینچی
- در صندوق عقب برقی
- شارژر وایرلس
- سقف پانوراما به همراه سانروف
- شیفتر پشت فرمان
- چراغ های با تکنولوژی LED
- هندلینگ و پایداری خوب در حرکتهای عرضی خودرو
- نور مخفی تریم داشبورد
معایب کی ام سی جی ۷
- فقدان صندلی تمام برقی راننده و شاگرد (صندلی راننده فقط درجهت افقی و ارتفاع برقی است)
- فقدان جک کاپوت
- تاخیر قابل ملاحظه در معکوس کشیدن خودرو
- لگ توربو
- ناک زدن موتور در شروع حرکت
- تاخیر پدال در واکنش به تخته گاز در دورهای میانی
نتایج ریمپ جی۷ | KMC J7
موتور ۱۵۰۰ سی سی مورد استفاده در این خودرو با کد HFC4GC1.6E، در سال ۱۴۰۱ در سه محصول تولید داخل جک اس۵ نیو ، کی۷ و این خودرو یعنی جی۷ با سیستم پاشش سوخت مستقیم (gdi) استفاده کرده که به همراه توربوشارژ و اینترکولر آب خنک و سیستم زمانبندی متغیر دوگانه (DVVT) توانی معادل ۱۷۲ اسب بخار تولید می کند. این توان برای جثه ۱۴۸۵ کیلویی این خودرو مناسب به نظر می رسد. اما لزوم استفاده از سوخت با کیفیت مهمترین مهره گم شده برای این گونه موتورها می باشد.
- رفع ناک شروع حرکت
- سازگاری با بنزین اکتان پایین
- افزایش شتاب در شروع حرکت
- کاهش لگ توربو