ریمپ و چیپ تیونینگ فوق العاده حرفه‌ای از خودروی سمند ای اف سون (EF7) با ایسیو Bosch ME7.4.9

در این محصول مقدار پاشش انژکتورها، منحنی گشتاور و آوانس جرقه به صورت دقیق بهینه شده که باعث افزایش حدوداً ۱۵% در قدرت و گشتاور خودرو شده است.

برای این محصول ۴ آپشن بسیار کاربردی و انحصاری برای مشتریان وجود دارد که می‌توانند از آنها نیز در صورت تمایل برخوردار شوند:

۱ – ما می‌توانیم در این محصول مقدار کات اف را کاملاً به دلخواه شما تغییر و افزایش دهیم. (در فایل ریمپ شده‌ی پایه، در مقدار کات اف تغییر اعمال نشده است)

۲ – همان‌طور که می‌دانید این خودرو یورو ۴ بوده و دارای ۲ سنسور اکسیژن است. ما می‌توانیم برای مشتریانی که می خواهند کاتالیزور خود را خالی و یا حذف نمایند و یا مجموعه اگزوز خود را تغییر دهند، سنسور دوم اکسیژن را از روی دامپ غیر فعال و خودروی شما را به تک سنسوره تبدیل کنیم. با این‌کار به هیچ عنوان چراغ چک روشن نخواهد شد زیرا سنسور دوم کاملاً از حلقه کنترل سوخت خارج شده و خودروی شما همانند یک خودروی یورو ۲ خواهد شد. با این کار شتاب اولیه خودرو نیز افزایش می‌یابد.

۳ – دریچه گاز استفاده شده در این خودرو از نوع برقی است. در خودروهایی که دریچه گاز آنها است همواره میان فشردن پدال گاز و باز شدن دریچه گاز یک تاخیر زمانی وجود دارد که برای رانندگانی که نیازمند شتاب اولیه بالا و سرعت گیری ناگهانی هستند به شدت دردسر ساز و آزار دهنده است. اتو تیونینگ طاهری با توجه به شناسایی رابطه بین زاویه پدال گاز و موقعیت دریچه گاز در دامپ این ایسیو، می‌تواند تاخیر دریچه گاز را کاملاً حذف نماید. با توجه تغییر و اصلاح دقیق منحنی دریچه گاز، در بعضی از مواقع حتی شتاب گیری خودرو از دریچه گاز سیمی هم بهتر خواهد شد. در شکل زیر نمودار بهینه شده‌ی دریچه گاز نشان داده شده است. (در شکل زیر منحنی مشکی رنگ که با عنوان Linear نشان داده شده، همان منحنی مشخصه دریچه گاز سیمی است)

۴ – اتوتیونینگ طاهری مشتریانی که خواهان کاهش دمای موتور خود باشند و بخواهند از دمای بالای آن رهایی یابند، یک آپشن مجزا و حرفه‌ای دارد که برای اولین در ایران ارائه می‌شود. در این خودرو در حالت فابریک، فن دور کند در دمای ۹۵٫۵ درجه و دور تند فن در دمای ۱۰۲ درجه روشن می شود. ما می‌توانیم دمای عملکرد فن و در پی آن دمای موتور را به صورت کاملاً نرم افزاری و از طریق ریمپ، تا حد مورد نظر شما کاهش دهیم. (پیشنهاد ما: روشن شدن فن دور کند در ۹۱ درجه و دور تند در دمای ۹۸ است و دمای خاموش شدن فن هم ۸۷-۸۸ درجه تنظیم خواهد شد)

4 thoughts on “ریمپ ایسیو سمند EF7

  1. حمید عباسی

    سلام و عرض ادب سایتتون بسیار پرمحتوی است سپاس بی کران از زحمات شما امیداست بدین صورت ادامه پیدا کنید چون واقعا سایتون آینده دار هستش

    1. ممنون از دلگرمی شما دوست عزیز

  2. m

    سلام من سمند EF7 دگانه فابریک دارم میخام شتابش ببرم بالا ایسو بوش ۷ ۴ ۹ هم هست گاز میزنم دریچه گاز برقی جا میمونه بعد دنده عوض میکنم ماشین گاز میخوره ماشین احساس میکنم قدرتش بالاس ولی یه چیزایی نمیزاره راه بره میخام جفت سنسوراشو حذف کنم کاتافش هم ببرم بالا محدودیت سرعت هم بردارم آیا ریمپ به ECU آسیب نمیزنه به نظرتون چکارش کنم؟؟ بردم ریمپ گفتم ۲۵ درصد قدرت ماشینت اضافه میشه ؟؟

    1. سلام ، لطفا با شماره ۰۹۱۲۰۹۲۲۶۲۸ تماس بگیرید. اون ۲۵ درصد هم یه حرف غیر اصولی هست که با دستگاه دیاگ میزنن و ارزشی نداره.

ارسال دیدگاه