ریمپ رنو تالیسمان

تالیسمان به نوعی خوش‌قیافه‌ترین محصول رنو است که تاکنون به کشورمان وارد شده، اما این تنها برگ برنده‌اش محسوب نمیشود بلکه نکات پرشمار دیگری هم وجود دارند که می‌توانند شما را برای خرید این سدان نیمه لوکس مجاب نمایند.

پیشرانه قدرتمند پرشتاب و کم‌مصرف، امنیت بسیار خوب، آپشن‌های کافی و لذت رانندگی مناسب بخشی از این مزایا به حساب می‌آیند. تازه نماینده رنو بدلیل واردات محدود، وجهه متفاوتی در قیاس با محصولات کره‌ای بازارمان دارد و این قضیه برای افراد تنوع طلب و آنهایی که به دنبال خودرویی خاص‌ هستند جالب توجه خواهد بود. با این حال نباید از مشکلاتش هم غافل شد.

  در تیونینگ طاهری تمامی پروسه ریمپ خودروهای وارداتی با دستگاه‌های به‌روز و اورجینال و نرم افزار اورجینال شرکتی انجام می‌‌‌‌‌گیرد.

معایب تالیسمان

اولین و مهم‌ترین مورد پیشرانه توربو با بوست نسبتاً بالاست که حساسیت بیشتری (در برابر رقبای تنفس طبیعی) به کیفیت بنزین از خود نشان می دهد و این یعنی دردسر و هزینه نگهداری بالاتر. جدا از آن، مدل‌های وارد شده به کشور از سیستم تعلیق نیمه‌مستقل برای عقب استفاده نموده‌اند که ترکیب آن با لاستیک‌های فاق‌کوتاه به سواری تقریباً خشک (بخصوص برای سرنشینان عقب) منتهی شده است. البته ارگونومی مطلوب صندلی‌ها و سکوت قابل قبول کابین در کنار جذابیت‌های داخلی، تاحدودی روی این نقطه ضعف سرپوش گذاشته‌اند اما به این حال هنوز هم نمیشود نماینده رنو را از نظر راحتی با خودورهایی نظیر تویوتا کمری مقایسه نمود.

مشخصات فنی تالیسمان:

– موتور: ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپ

– حجم موتور: ۱۶۱۸ سی‌سی

– تنفس موتور: توربو شارژ

– مصرف سوخت: ۵.۶ در هر ۱۰۰ کیلومتر

– حجم باک: ۵۱ لیتر

– استاندارد آلایندگی: یورو ۶