ریمپ ب ام و ۳۲۰i سدان

خودرو بی ام و بین جوانان طرفدار زیادی دارد، این خودرو تقریبأ فول آپشن و لوکس وارداتی تولید آن  از سال ۲۰۰۶ آغاز شده است. در ادامه این مقاله از مزایا و معایب این خودرو پر طرفدار خواهیم گفت و ریمپ بر روی این خودرو چه تاثیراتی خواهد داشت.

  در تیونینگ طاهری تمامی پروسه ریمپ خودروهای وارداتی با دستگاه‌های به‌روز و اورجینال و نرم افزار اورجینال شرکتی انجام می‌‌‌‌‌گیرد.

در مقالات قبل از معایب این فرایند برای شما خوانندگان محترم گفته ایم. در ادامه این مقاله از تیونینگ طاهری، شما را بیشتر با این فرایند آشنا کنیم.

ریمپ ب ام و ۳۲۰i
ریمپ ب ام و ۳۲۰i

مشحصات کلی  ب ام و ۳۲۰i 

کشور سازنده : آلمان

موتور: ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور : ۲۰۰۰ سی سی
تنفس موتور: تنفس طبیعی
انتقال نیرو: دیفرانسیل عقب
حداکثر قدرت : ۱۷۰ اسب بخار در ۶۷۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور : ۲۱۰ نیوتن متر در ۴۲۵۰ دور در دقیقه
جعبه دنده: ۶ دنده خودکار
شتاب ۰ تا ۱۰۰: ۸٫۲ ثانیه
حداکثر سرعت: ۲۲۸ کیلومتر در ساعت
وزن: ۱۴۴۵ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر): ۴۵۳۱ طول – ۱۸۱۶ عرض – ۱۴۲۰ ارتفاع
فاصله بین دو محور: ۲۷۶۱ میلیمتر

 معرفی ۳۲۰i BMW

این خودرو اسپرت آلمانی تولید سری ۳ را در سال ۱۹۷۵ را شروع کرده است. و تا الان این کمپانی۶ نسل  خودرو تولید کرده است. نسل اول با نام E21، نسل دوم با نام E30، نسل سوم با نام E36، نسل چهام با نام E46، نسل پنجم با نام E90، نسل ششم با نام F30 و درنهایت نسل هفتم و آخرین نسل با نام G20 روانه بازارهای جهانی شده است.

بی ام و ۳۲۰i یک موتور توربوشارژ ۴ سیلندر با حجم ۲ لیتر دارد که قادر است نهایتا ۱۸۱ اسب بخار قدرت تولید کند. حداکثر قدرت ۲۱۸ اسب بخار در ۶۱۰۰ دور در دقیقه میباشد. این موتور بی‌نظیر با ۲۷۰ نیوتون متر گشتاور می باشد. این موتور برای انتقال نیروی خود از یک گیربکس ۸ سرعته اتوماتیک بهره‌مند است. شتاب صفر تا صد این خودرو ۷٫۳ ثانیه بوده. حداکثر سرعت ۲۵۰ کیلومتر در ساعت است. مصرف سوخت ترکیبی ۷٫۲ لیتر در هر صد کیلومتر می باشد.

مزایا خودرو بی ام و ۳۲۰i

  عملکرد خوب موتور

· امکانات و آپشن های خمناسب: سیستم‌های امنیتی و حفاظتی، سیستم‌های پایداری و کمک‌راننده، سیستم تهویه مطبوع هوا، سیستم صوتی و مالتی مدیا، سیستم‌های هوشمند صندلی‌ها و سنسورها، سیستم آینه و شیشه و سقف، سیستم‌های پیش فعال و بسیاری دیگر از آپشن‎ها، ازجمله مزایای قابل‌ذکر این خودرو هستند.

 فرمانپذیری و هندلینگ

معایب خودرو بی ام و ۳۲۰i

خدمات پس از فروش، پیدا کردن قطعات، تعمیر و نگه‌داری و واردات مقطعی می‌تواند مشکلی باشد که این خودرو دارد. البته این مشکل برای تمامی خودروهای خارجی صدق می‌کند. نکته دیگر قیمت این ماشین است که درحال حاضر با قیمت های بالا خرید و فروش میرسید.

انجام ریمپ کاری اصولی و با نرم افزار ایسیو سر کار دارد، پس انجام دادن این فرایند با علم برنامه نویسی و تیونینگ خودرویی همراه است. برای انجام کار ریمپ خودرو به هر مکانی اطمینان نکنید چون کار غیر اصولی و غیر تخصصی نیست. باید کسی که تجربه زیاد و علم کافی در این حرفه دارد انجام دهد. تیم تخصصی تیونینگ طاهری با چند سال سابقه کار و افتخار آفرینی در مسابقات ریس و درگ توانسته است اطمینان مشتریان خود را کسب کرده و با ضمانت ۳۰ ماهه خودرو شما را تست کرده و تحویل مشتری می دهد.

مزایای ریمپ ۳۲۰i

  •  رفع گپ پدال گاز
  •  افزایش کشش و توان موتور تا ۱۵%
  • افزایش گشتاور تا ۱۰%
  • سریع تر شدن معکوس کشیدن گیربکس
  •  حذف سنسور اکشیژن دوم
  •  کم تر شدن مصرف سوخت تا ۱ لیتر