ریمپ ایسیو پاسات

پاسات اولین محصول وارداتی فولکس‌واگن بود که ماموت خودرو ابتدا در نمایشگاه خودرو تهران ۹۶ آن‌را رونمایی کرد و سپس از زمستان همان سال اولین سری آن‌را به مشتریانش تحویل داد. پاسات تنها در یک تیپ به ایران آمده و باید با رنو تلیسمان و پژو ۵۰۸ در مرحله اول و سپس با اپتیما و سوناتا در مرحله دوم، رقابت تنگاتنگی داشته باشد.

ریمپ ایسیو پاسات
ریمپ ایسیو پاسات

پاسات شاید در اصالت و کیفیت ساخت و قدرت موتور از بهترین‌های ایران باشد اما نبود آپشن‌های ایمنی متداولی مانند سنسورهای نقطه کور و تغییرلاین، باعث شده تا به لحاظ تجهیزاتی، یک پله پایین‌تر از رقیب فرانسوی‌اش باشد.

  در تیونینگ طاهری تمامی پروسه ریمپ خودروهای وارداتی با دستگاه‌های به‌روز و اورجینال و نرم افزار اورجینال شرکتی انجام می‌‌‌‌‌گیرد.

البته پاسات، مجهز به تهویه مطبوع سه‌گانه هست تا سرنشینان ردیف عقب، راحتی بیشتری (نسبت به سایر همکلاسان) داشته باشند. پاسات همچنین در سواری‌ نرم و راحتش، از بهترین‌های بازار در سگمنت «سدان‌های متوسط» محسوب می‌شود.

مشخصات فنی پاسات

موتور: ۴ سیلندر ۱۶ سوپاپه
حجم موتور: ۱۷۹۸ سی سی
تنفس موتور: توربوشارژ
انتقال نیرو: دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت: ۱۸۰ اسب بخار در ۵۱۰۰ دور در دقیقه
حداکثر گشتاور: ۲۴۹ نیوتن متر در ۱۲۵۰ دور در دقیقه
جعبه دندهک ۷ سرعته دو کلاچه
شتاب ۰ تا ۱۰۰ : ۷٫۹ ثانیه
حداکثر سرعت: ۲۳۲ کیلومتر در ساعت
وزن: ۱۴۸۰ کیلوگرم
اندازه (میلیمتر): ۴۷۶۷ طول – ۱۸۳۲ عرض – ۱۴۷۶ ارتفاع
فاصله بین دو محور: ۲۷۹۱ میلیمتر