ریمپ ایسیو جک اس ۳ | JAC S3 remap

جک اس ۳ از اواخر سال ۹۶ توسط هلدینگ کرمان خودرو به عنوان یک کراس اوور ساب کامپکت جهت رقابت با خودروهای چانگان CS35 و MVM X22 و ساندرو استپ وی عرضه گشت. 

برخی از ایرادات JAC S3 شامل طراحی نه چندان جذاب ظاهر، ورود صدای موتور به داخل کابین، مکث شروع حرکت و شتاب اولیه پایین به دلیل استفاده از گیربکس CVT می باشد.

 از نکات مثبت خودرو، کروز کنترل، سانروف، تهویه مطبوع اتوماتیک و سیستم ESP استاندارد خودرو است. دارندگان جک S3، از عدم تحویل به موقع خودروهای ثبت نامی و کیفیت پایین خدمات پس از فروش گلایه داشته اند.

نتایج ریمپ جک اس ۳

✔️رفع تاخیر پدال گاز برقی
استفاده از پدال گاز برقی برای دریافت استانداردهای آلایندگی ۵ Euro V می باشد. رعایت این استاندارد با شرایط آب و هوایی و سوخت موجود درایران غیر منطقی می باشد. در پکیج ریمپ تیونینگ طاهری ریسپانس پدال گاز افزایش می یابد. دریچه گاز در برنامه فابریک در دورهای پایین (زیر ۳۵۰۰) در حالت فول لود Full Load قرار نمی گیرد اما بعد از ریمپ این مشکل به کلی برطرف می گردد. اصلاح این نقص در هنگام پر بودن خودرو بیشتر به چشم می آید.

✔️  رفع لختی و کپ شروع حرکت
برای رفع این نقص ، تیونینگ طاهری جداول گشتاور (Optimum Torque) و پدال گاز برقی را مجدداً تنظیم نموده تا در خین شروع حرکت بخصوص در مسیر شیبدار خودرو مکث نکند.

 ✔️ رفع مکث گیربکس در حین حرکت به دنده عقب
،اپدیت گیربکس نیز انجام می شود. این کار سبب هماهنگی بین ECU موتور و گیربکس می شود، تا خودرو به بهترین عملکرد خود برسد.

✔️ افزایش شتاب و کشش
عموما دارندگان جک اس۳ در حین حرکت در جاده های پر پیچ و خم مشکلی ندارد. اما بهبود شتاب و کشش در خودروهای دارای گیربکس CVT موجب می شود تا خودرو در دورهای پایینتر به ماکسیمم Torque (گشتاور) و کشش برسد. در نتیجه بر مصرف سوخت و استهلاک موتور در دراز مدت نیز تاثیر گذار می باشد.

 ریمپ ECU  JAC S3 جک اس ۳ 
خودروی جک اس۳ از موتور ۱۶۰۰ با کد HFC 4GB2 با حداکثر توان ۱۰۷ اسب بخار بهره برده. مدیریت این موتور به عهده ایسیو دلفی Delphi MT22.3 می باشد. ریمپ ایسیوهای دلفی، با سایر ایسیو ها متفاوت است. با ریمپ اصولی و علمی، شاهد ۱۵ درصد افزایش توان خواهید بود.

مزایای ریمپ ایسیو JAC S3 
✔️ شروع به حرکت تیزتر JAC S3، کاهش لختی شروع حرکت از سکون
✔️ بومی شدن برنامه ریزی ایسیو با شرایط آب و هوایی و بنزین ایران
✔️ افزایش کشش و گشتاور در مسیرهای شیبدار (سربالایی ها)
✔️ افزایش توان موتور جک اس۳  تا ۵ اسب بخار
✔️ افزایش ریسپانس پدال گاز
✔️ افزایش سرعت نهایی  (Top Speed)
✔️ حذف سنسور اکسیژن دوم در صورت حذف یا فرسودگی کاتالیست
✔️ گارانتی سی ماهه نرم افزار ریمپ