ایسیو اس ست (SSAT) یکی از ایسیوهای بسیار خاص در چند سال اخیر بوده که بر روی بسیاری از خودروهای ایران خودرو و سایپا نصب شده است که البته به علت کیفیت پایین آن و مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری عدیده‌ای که داشته است نتوانسته رضایت مشتریان را جلب نماید.

مرکز تیونینگ طاهری، همانند سایر ایسیوهای موجود در کشور، خدمات ریمپ ایسیو و چیپ تیونینگ این مدل از ایسیوها را به صورت کاملاً حرفه‌ای ارائه دهد.

تیونینگ طاهری خدمات ذیل را در مورد این مدل ایسیوها ارائه می دهد:

۱ – ریمپ و چیپ تیونینک ایسیو با افزایش قدرت و گشتاور خودرو تا ۱۵%

۲ – کاهش مصرف سوخت خودرو (Economy Tuning)

با بهینه نمودن جداول پاشش سوخت و پارامترهای کنترلی سنسور اکسیژن، می‌توانیم مصرف سوخت خودروی شما را ۱۰-۲۰ درصد کاهش دهیم.

۳ – افزایش و یا حذف کات اف در تمام مدل‌های ایسیو SSAT

همانند سایر ایسیوها، ما می‌توانیم مقدار کات اف را در ایسیوهای اس ست مطابق با نظر شما افزایش و یا حتی کاهش دهیم.

۴ – کاهش دمای موتور

ما می‌توانیم بنا به درخواست شما دمای روشن فن خودرو را کاهش دهیم تا دمای موتور شما کاهش یابد. در این روش فقط با تغییر نرم افزاری ثوابت مرتبط با دمای کارکرد فن رادیاتور، دمای موتور کاهش می‌یابد و مشکلاتی نظیر جوش آوردن خودرو و سوخت واشر سرسیلندر رخ نخواهد داد.

 توجه

این ایسیوها دارای دو نوع بدون فلش خارجی و با فلش خارجی هستند. برای ریمپ مدل دارای فلش خارجی، نیاز به تغییرات سخت افزاری بر روی ایسیو نیست و از طریق OBD ایسیو ریمپ می‌شود.

ولی در مدل بدون حافظه فلش خارجی به علت عدم وجود قابلیت رایت برنامه روی آن، برای آن که قابلیت دانلود کردن برنامه اضافه شود نیاز به یک سری تغییرات سخت افزاری (افزودن رم  و فلش) بر روی ایسیو می‌باشد و در نهایت به کمک OBD ریمپ خواهد شود.

ارسال دیدگاه