ریمپ ایسیو لیفان و نتایج آن

مجموعه خودروسازی لیفان (Lifan) یک شرکت چینی بوده که نخستین تولیدات خود را در سال ۲۰۰۵ آغاز نمود.

محصولات این گروه شامل سدانهای کوچک، ون و خودروهای هاچ بک است.

در ایران مدل‌های لیفان ۶۲۰،  لیفان ۵۲۰ ، لیفان ایکس۶۰ ،  لیفان x50 ، لیفان ۸۲۰ (به عنوان سدان مجلل) این کمپانی توسط شرکت کرمان خودرو عرضه می‌گردد.

ریمپ ایسیو لیفان 820 ، ریمپ ایسیو لیفان X60 ، ریمپ ایسیو لیفان X50 ، ریمپ ایسیو لیفان 620 1800 ،‌ ریمپ ایسیو لیفان 520 ، ریمپ ایسیو ‌ لیفان 620 در مرکز تخصصی اتوتیونینگ طاهری
ریمپ ایسیو لیفان ۸۲۰ ، ریمپ ایسیو لیفان X60 ، ریمپ ایسیو لیفان X50 ، ریمپ ایسیو لیفان ۶۲۰ ۱۸۰۰ ،‌ ریمپ ایسیو لیفان ۵۲۰ ، ریمپ ایسیو ‌ لیفان ۶۲۰ در مرکز تخصصی اتوتیونینگ طاهری

 

ریمپ ایسیو لیفان

ریمپ ایسیو لیفان و مدل های مختلف آن نتایج زیر را دارد:

  • رفع محدودیت سرعت
  • افزایش پانزده درصدی گشتاور
  • بهبود شتاب گیری
  • افزایش ده درصدی توان موتور
  • رفع تاخیر دریچه گاز

رفع تاخیر دریچه گاز لیفان با ریمپ ایسیو

از مشکلات لیفان، خرابی متعدد دیسک و صفحه گیربکس است که منشاء اصلی این ایراد تاخیر زیاد دریچه گاز و گشتاور پایین موتور است که باعث نیم کلاچ های زیاد راننده و از بین رفتن سریع صفحه کلاچ می گردد. تیونینگ طاهری با ریمپ ایسیو و نیز رفع ایرادات بصورت علمی و نرم افزاری کلیه مشکلات این خودرو را بر طرف می نماید.

 

ریمپ ایسیو و حذف سنسور اکسیژن دوم لیفان

از مشکلات خودروهای این برند، خراب شدن کاتالیست به دفعات متعدد است که روشن شدن چراغ چک  و خطای سنسور اکسیژن دوم را باعث می شود، ما سنسور اکسیژن دوم خودروهای لیفان را غیر فعال می نماییم و عملاً خودروی شما از یورو ۴ به یورو ۲ تبدیل می ‌گردد. با این کار شتاب اولیه خودرو نسبت به حالات فوق باز هم بالاتر خواهد رفت. در ادامه می‌توان با حذف کاتالیزور و یا خالی کردن آن، تیونینگ خودرو را کامل ‌تر نمود.

ریمپ ایسیو لیفان در مرکز تخصصی اتوتیونینگ طاهری
ریمپ ایسیو لیفان در مرکز تخصصی اتوتیونینگ طاهری

ریمپ ایسیو لیفان و رفع افت توان موتور

رفع ایراد افت دورآرام موتور و افت توان شدید در هنگام استفاده از کولر به خصوص درفصل گرما و لرزش موتور. اتوتیونینگ طاهری با کالیراسیون جدول دور آرام موتور این خودرو کلیه مشکلات دور آرام که شامل افت دور آرام موتور به هنگام کولر گیری، لرزش موتور و غیره می باشد را بصورت ۱۰۰% رفع می نماید.

با بهینه سازی جداول مرتبط با زمانبندی سیستم متغییر سوپاپvvt –cvt- vvti ، رفتار کلی موتور بنا به نیاز مشتری قابل تغییر است. بنابراین با تغییرات زمانبندی سیستم متغییر سوپاپ می توان نمودار گشتاور و توان در هر نقطه مورد نظر را ایده آل سازی کرد.

 

ریمپ ایسیو انواع لیفان

اتوتیونیگ طاهری با تکیه بر دانش تخصصی و تجربه خود در زمینه ریمپ خودروهای چینی، فرایند ریمپ ایسیو مدل های مختلف لیفان را نیز انجام می دهد که بطور شاخص عبارتند:

ریمپ ایسیو لیفان X60،  ریمپ ایسیو لیفان X50 ، ریمپ ایسیو لیفان لیفان ۸۲۰ ، ریمپ ایسیو لیفان ۵۲۰ ، ریمپ ایسیو لیفان ۶۲۰

3 thoughts on “ریمپ ایسیو لیفان و نتایج آن

  1. هومن معیدی

    با سلام و با تشکر از سایت خوب شما
    لطفا در مورد قیمت ریمپ ایسیو لیفان هم توضیحاتی بدهید

    1. سلام و ممنون از توجه شما، حتما در اولین فرصت اطلاعات درخواستی را قرار می دهیم

  2. حسن فتحی

    با سلام وخسته نباشید لطفادر مورد قیمت ریمپ و خالی کردن کاتالیزور لیفان x60 و همچنین زمان مورد نیاز برای این کار را بیان فرمایید

ارسال دیدگاه