ریمپ ایسیو MVM
ریمپ خودروهای برند MVM نتایج مثبتی از جمله: افزایش ۱۰% توان موتور، افزایش ۱۵% گشتاور، رفع تاخیر دریچه گاز، بهبود کشش اولیه و ثانویه خودرو، افزایش قدرت موتور در هنگام کولرگیری، تغییر کات آف، رفع محدودیت سرعت و کاهش مصرف سوخت را بدنبال دارد.
بطور مثال در ریمپ ایسیو خودرو X33 ، کات اف این خودرو در حالت فابریک حدود ۶۰۰۰ دور بر دقیقه است که ما میتوانیم بنا به درخواست مشتری آن را تا هر مقداری افزایش دهیم. (با توجه به مشخصات فنی این موتور به نظر میرسد با افزایش آن تا مقدار ۷۰۰۰ RPM بتوان از نهایت قدرت و گشتاور موتور بهره برد.)
♦ دمای کارکرد موتور X33: در این خودرو نیز همانند بسیاری از محصولات mvm، محدوده دمای کارکرد موتور در آن بالاست که سبب بروز مشکلاتی در فصول گرم سال و یا زمان رانندگی با سرعت و شتاب بالا، میشود. در این خودرو فن دور کند در دمای۹۶٫۸ درجه و دور تند آن در دمای ۱۰۲٫۸ روشن خواهد شد که برای آب و هوای ایران مخصوصاً در تابستان دمای بسیار بالایی محسوب میشود. با این حال ما میتوانیم بنا بر درخواست مشتری دمای کارکرد فن (دور کند و تند و دمای خاموش شدن) آن را کاهش دهیم تا در تمام شرایط آب و هوایی و با هر سبک رانندگی، نگران آسیب رسیدن به موتور به علت بالا رفتن دمای آن نباشید.
♦ رفع کپ اولیه X33: بدلیل رعایت استانداردهای آلایندگی و کاهش مصرف سوخت (یورو۴) از باز شدن ناگهانی دریچه گاز جلوگیری نموده، و باعث تاخیر باز شدن دریچه گاز شده و گاهی همین تاخیر باعث کاهش کیفیت رانندگی و دلزدگی مشتریان میگردد. تیونینگ طاهری با تغییرات جداول مربوط به دریچه گاز برقی تاخیر دریچه را به حد بسیار قابل قبولی کاهش میدهد.
♦ رفع سایر مشکلات X33: خودرو ایکس۳۳ به علت مشکلات متعددی همچون مصرف سوخت بالای شهری باعث نارضایتی مشتریان شده است، تیونینگ طاهری با تغییرات جدول سوخت و جرقه بدون کاهش توان موتور و افزایش دمای موتور مصرف سوخت این خودرو را نزدیک به ۱ لیتر در هر صد کیلومتر کاهش میدهد.
در خودروهای x33 با گیربکس cvt شتاب اولیه بسیار ضعیف بوده و tcu تمایل به پایین نگه داشتن دور موتور دارد که همین علت باعث کاهش شتاب اولیه و ثانویه خودرو شده و این خودرو را تنبل و کند نموده است، تیونینگ طاهری با آپدیت نرمافزاری موتور و گیربکس تمامی مشکلات فوق را رفع نموده و باعث افزایش رضایت کاربران این خودرو میگردد.