اتوتیونینگ طاهری طیف کاملی از ریمپ ایسیو و چیپ تیونینگ خودروهای هیوندا را تنظیم و برای مدل های قدیمی و جدید بطور یکسان ایجاد نموده است. تنظیمات ریمپ ایسیو هیوندا به صورت سفارشی طراحی شده است که ما را قادر می سازد آن را با توجه به نیازهای شما و ارائه بهترین راه حل ها در بازار ارائه دهیم.

مزایای ریمپ ایسیو هیوندا

ریمپ ایسیو مجموعه ای از مزایا شامل افزایش قدرت، رانندگی پیشرفته و واکنش سریع تر را ارائه می دهد. با تنظیم چیپ Hyundai شما همچنین می توانید انتظار داشته باشید که سوخت مصرفی خودرو کاهش یافته و بهبود بهره وری سوخت را مشاهده نمایید. پس از سالها توسعه، اتوتیونینگ طاهری برای بریا مدل های مختلف هیوندای برنامه های تنظیمی ریمپ ایسیو را ارایه می دهد.

ریمپ ایسیو مدل های مختلف هیوندای

با انجام ریمپ بر روی هیوندای شما یک تجربه رانندگی بی نظیر را ارائه میدهد. انجام ریمپ ایسیو و بهبود عملکرد موتور و موتورهای جدید در مرکز تیونینگ طاهری برای اکثر محدوده هیوندای مدرن، از جمله Accent، Elantra، Getz، i20، i30، i30، i40، i800، i800، iLoad، iLoad، ix20، ix35، ix55، matrix، santa Fe، سانتافه، سوناتا، Terracan، Trajet، توسان، Veloster و Veloster Turbo انجام می گیرد و شما می توانید اعتماد کاملی به دانش فنی و  برنامه های تنظیمی و سفارشی شده که بر اساس استانداردهای روز توسعه یافته اند داشته باشید.

اثرات ریمپ ایسیو هیوندا

در اثر ریمپ ایسیو خودرو هیوندا، پاشش انژکتورها و آوانس جرقه، افزایش و بهینه شده و همین‌طور پارامتر کنترلی سنسور اکسیژن ارتقاء یافته که سبب شده شاهد افزایش قدرت حدود ۱۲% را داشته باشیم.

برای این نوع ایسییو فایل‌های چیپ تیونینگ شده‌ی متنوعی در بازار وجود دارد که توسط مراکز مختلف ارائه می‌شود. ولی این محصول نسبت به سایر موارد مشابه دارای ۲ آپشن مجزا نیز بوده که برای اولین بار در ایران ارائه می‌شود:

۱ – دور موتور کات اف در حالت فابریک در این خودرو حدود ۶۷۵۰ دور بر دقیقه است. ما می‌توانیم بنا بر درخواست مشتری مقدار آن را تا هر مقداری افزایش دهیم. همچنین تمامی جداول سوخت و … نیز تا دور موتور بالاتر گسترش می‌یابند تا حداکثر گشتاور و توان از موتور اخذ گردد.

۲ – با توجه به نیاز مشتری ما می‌توانیم دمای کارکرد فن دور کند و تند را در این خودرو به دلخواه تنظیم نماییم. در این محصول روشن شدن فن دور کند از دمای حدود ۹۵ در حالت فابریک به دمای ۹۱ درجه کاهش داشته و در دمای حدود ۸۶ درجه خاموش می‌شود. این تغییر در دمای کارکرد فن، محصول ما را از میان تمام محصولات مراکز دیگر، متمایز کرده است. لازم به ذکر است که این آپشن اختیاری می‌باشد.